woensdag 10 juni 2009

Morgen dichter bij huis?!

Ik sta elke dag in de file en heb daar schoon genoeg van!
De tol van ’s ochtends vroeg uw bed uit en ’s avonds laat weer thuis komen, gaat u opbreken. U zou eigenlijk liefst morgen al een baan willen hebben in uw eigen omgeving, zodat u geen uren meer onderweg bent. Hierdoor kunt u uw kostbare tijd besteden aan uw vrouw/man en kinder(en). Zij hebben uw aandacht hard nodig. En als het aan de minister van Financiën ligt, levert u dat ook nog eens een fiscaal voordeel op.

Help m’n kind is ziek en ik zit op kantoor aan de andere kant van het land, wat moet ik doen!
Halverwege de dag krijgt u een telefoontje van school, dat uw kind opgehaald moet worden omdat hij/zij ziek is geworden. Maar u bent minstens nog een uur onderweg voordat u thuis bent. Had u maar een baan dichter bij huis…….

Ik wil mijn collega’s, waar ik erg goed mee overweg kan, niet met mijn werk opzadelen als ik ga switchen van baan.
U zit er vaak aan te denken om een andere baan dichter bij huis te zoeken, maar dat betekent dat u uw directe collega(‘s), waar u zo goed mee overweg kunt, opzadelt met heel veel werk. Wij kunnen proberen uw “oude stoel” zo snel mogelijk te bemensen.

Ik heb genoeg van de oncollegiale sfeer op kantoor, ik ga nu toch echt op zoek naar een andere baan.
’s Ochtends ziet u er al tegenop om weer een dag in die onpersoonlijke sfeer te moeten werken. Maar het ontbreekt u aan tijd om op zoek te gaan naar een andere passende baan.

Mij is beloofd dat ik binnen afzienbare tijd promotie zou maken, maar het blijken loze beloftes te zijn
Toen u aangenomen bent, is u beloofd, dat u binnen afzienbare tijd vennoot / partner zou worden. Nu puntje bij paaltje komt, blijkt dat alle plaatsen verdeeld zijn en staat u dus met lege handen. Uw hebt geen carrièremogelijkheden meer binnen dit bedrijf qua functie en/of inkomen. Het is nu echt tijd om uw volgende en definitieve stap te maken.

Ik voel me niet gewaardeerd en gerespecteerd en wil graag dat mijn inbreng op waarde wordt geschat
Soms bekruipt u het gevoel dat u er niet toe doet. U vindt dat u hart voor de zaak hebt maar dat men hier geen oog voor heeft of men wil het niet zien. U inzetten voor een bedrijf dat uw talenten op waarde schat. Zou dat mogelijk zijn?

Ik vraag me af of ik wel marktconform betaald wordt en zou dat graag een keer checken
Overleggen met iemand die verstand heeft van beloningen in mijn sector. Geheel vrijblijvend. U vindt het belangrijk dat er discreet met uw gegevens wordt omgegaan.

Ik wil een klankbord om te kunnen overleggen over een juiste keuze
Het liefst zou u eens willen praten met een onafhankelijk iemand die uw vakgebied en de verschillende bedrijven kent. Die weet waar hij over praat en meedenkt om zo te komen tot de juiste beslissing. De baan die u op het lijf geschreven is, namelijk uw droombaan.

WIJ HEBBEN ER NET ZO VEEL BELANG BIJ ALS U, DAT U EEN JUISTE KEUZE MAAKT, WAARBIJ WIJ ONZE KENNIS EN ERVARING VOEGEN MET DIE VAN U.

WIJ KENNEN DE MARKT, DE ORGANISATIES, DE BELONINGSSCTRUCTUREN EN MOGELIJKHEDEN WAAR U UW VOORDEEL MEE KUNT DOEN.

U hoeft niets van ons,
u mag wel iets...

www.klop-partners.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten